Saya Pendek ヅ‏


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Sifat aku dengan budak keding tu Antonim ;)
Hye peeps . Assalammualaikum :D see the statement sifat aku dengan budak keding tu antonim . haha :D korang tahu tak kenapa aku panggil mal keding ? sebab dia tu kurus macam sotong . kurus gila babi ! aku nak ajeeee panggil dia supercapang . haha :D aku takut dia sentap . susah nak pujuk . dia tu kuat merajuk . haha :D sampai satu masa tu kan , aku geram gila . aku dah lah tengah marah , dia boleh merajuk pulak . huh -.- 
Me : You ni macam perempuan lah ! sikit-2 merajuk , sikit2 merajuk ! ishhhh >_<  Him : Ala. Yelahh . Me : susah betul lah kalau hati you tu dah macam perempuan . org gertak sikit nangis . org marah sikit nangis . lepastu asyik ngajokk jerkk . huh -.-
aku garang gilaaaaa . haha :D mal , aku bukan nak malukan kau . haha :D lagipun mal minat ke nak baca2 blog ni . melainkan kalau ada org report dekat mal . ah , dulik apa . HAHA :D mal tu senang je nak pujuk . aku melawak , pujuk and merepek tah pape nanti dia akan gelak and maafkan aku . senang kan ? haha :D kitorang gaduh pun paling lama 1 hari . tak pernah gaduh berhari-hari . Rindu ah kononnya . HAHA :D aku ni banyak gelak pulak . hehe *kelip mata .

nak tahu sifat aku dengan budak keding tu ? okeyy ,
| Him - Lelaki Me- Perempuan | him - Kuat merajuk Me - Kuat Marah | Him - Penyabar Me - Panas baran | Him - kuat nangis Me- Jarang tapi sekarang selalu lah jugak sebab nak pisah :'( *lap air mata | Him - Bila dengan kawan macam lupakan aku Me - Aku tak ! | Him - Pandai Me - Lebih sikit pandai HAHA | Him - 1A3B1C Me - 5A *sifat ke ni ? | Him - Aktif sukan Me - Tak ! | Him - Suka main bola sepak Me - Tak ! | Him - pandai tunggang motor Me - Tak *kaki pendek kalau tak aku dah rempit dengan mal HAHA | Him - Teruna Me - Dara | Him - Tinggi Me - Pendek | Him - Kurus Me - Gemokkkk | Him - Kreatif Me - Tak ! | 
 ahh , banyak lah ! tak ingat . haha :D . yg sama kan , aku ganas dia ganas . aku suka gertak dia haha . korang tahu tak perkara paling au tak boleh lupakan . aku pernah maki dia . terokk gilaaa makian tu . aku tanya dia  ;
Me : You , I selalu maki-2 you . terok gilaaa I maki you . tapi , kenapa you tetap nak dengan I jugak eak ? Him - Sebab I masih sabar ! I sayang you lagi . 
ahhhh ! melting melting melting !!!!!! aku selalu kott cair dengan dia :) dia tu sweet tauu . gerammm ! dia suka buat lawak . dia suka kenekan aku . dia suka nangis tu yg buat aku cairr gilaaaaaa nak marah-2 lagi -.- aku rasa bila dia dah besar , dia jadi macam boyfie Kak Lambert HAHA :D . sweet jerk dengan girlfie dia *tak pernah aku dengar pun ayat girlfie tu -.- garfield pernah lah . kucing aku tu :D

korang tahu lagi tak , masa first week holiday sampai hari apa tah , aku asyik putus sambung jerk . putus nyambung putus nyambung putus nyambung ! kalau dah apatah baik putus ajaaaa . haha . lagu rossan kott :P okay , kitorang 2 hari kapel , 1 hari putus . sampai hari apatah last putus pastu alhamdulillah sampai sekarang masih ada relayyy . I LIKE (Y)

tapi , sekarang mal macam dah berubah . biasalah perangai nak matang . tapi , macam budak2 jugak haha . dia kan , kan , kan , kan ! dia kan apa banyak kan kannnnnn ! huh -.- dia kan , kalau tgh lepak dengan member kalau aku text or call dia , dia layan aku macam member dia . aku tahu lah dia malu . ilekkkk2 ahh !  dulu macamtu jugak .tapi , takda lah sampai macamni kan -.- tp , au lebih kurang jerk kott . lagi satu , kalau aku call mal , time ada member dia atau ada siblings dia , dia cakap kau aku . kitorang memang tak berani okay nak guna panggilan manja kalau ada makhluk sekian sekian :3 tapi , malam harituh , aku call dia ada abg aku . aku nak cakap pun tak teragak . madahnya aku terpaksa juga cakap . tapi slow lah .

okayy lah akan datang aku update lagi pasal budak keding ni . apapun , I hope our relationship will last till jannah aminnnn :D terus menjejakkan mata di blog budak keding's girlfiefiefie hahahaha . kayy lah , bye , daaa tata titi tutu apa lagi eak ? haaa entahlah ! assalammualaikum xD


0 Comment(s)

0 comment[s] | back to top