Saya Pendek ヅ‏


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Mal dengan Aku BODOH haha xD
Hye peeps . Assalammualaikum :) cer tengok statement . Statement menyatakan mal dengan aku BODOH haha xD nak tahu kenapa ? baca cerita nih dulu >< mula-2 , hari khamis malam aku dengan mal gaduh . sebab apa ? ermm , tak pasti sebab apa . tapi , aku rasa sebab mal call aku . pastuh kitorang diam jerk . diam , diam , diam dannnnnnnnnnn diam . aku memang tak suka bile time call , diam . baik tak payah kol kan ? membazir kredit jerk . membazir tu kan amalan syaitan xD lepastu aku cakap
Me : Cerita lah ape-2 ! diam jerk . kalau diam bek takyah call -.- Him : You lahh cite Me : orang suruh dia , dia suruh org balik pulak ! Him : ermmmmmmm Me : Matikan phone ea ? Him : ermmmm Me : Bye Him : Ermmmm Me : Lantak you lah , BYEEEEEEEEEEEE Him : ermm *aku terus letak phone*
Lepastuh aku pergi tengok tv . dah lepas lima belas minit , aku rasa macam bersalah dengan mal . aku text dia aku suruh dia call balik . pastu dia call . aku mulakan perbualan . aku taknak suasana diam lagi . aku tanya dia macam-2
Me : Abang dah tidur ea ? Him : Dah ! Me : Akak tengah buat apa ? Him : Entah , Buat bodoh ! Me : Mak ngan ayah dah tidoo ea ? Him : Dah ! Me : Mal dah tidoo ? Him : *diam japp , buat suara tak puas hati* Entah ! 
memang aku menyirapp . tapi , aku tahan jepp . sebab aku nak mintak maaf .
 Me : You !!! Him : Yeeeee Me : You marah I ke ? Him : Mana ada ! bukan you marah I ? Me : Mana ada I marah . I cuma geramm jekk asyik diam jekk Him : yelahh . Me : Youuu !!!!! Him : Yeee . Me : I mintak maaf ea ? Him : Okayy ! Me : Sorrylah ! Him : Yelahh ! Me : Sayang ! him : Sayang !
okayy , dia cakap sayng tak ikhlas . aku tahu . aku dah masak dengan perangai dia . aku biar je lah . lepastuhh aku sakit pinggang . aku tahan jekk . lepastuh aku cakap dengan mal nak pergi toilet japp . lepastuh masa nak angkat phone balik , aku tengok ada mesej . aku bukak . sekali mal yg hantar mesej . tapi tak abiz . ada 4 ke 5 . maybe tak habis sebab lepas dia sent dia terus call aku . japgi aku cerita apa mesej tuh . pastu aku tanya mal
Me : Hello ! Him : yee . Me : Sorry lambatt Him : Okayy ! *Diamm , Diamm Dan DIAMMMM* Me : You ,, Him : Yee . Me : Kenapa you cakap ikmal masih ada dalam hidup i ? I dah lupakan dia lah sayang ! I dah takda pape dengan dia . I sayang you sorang jekk *crying , crying and crying :'(  Him : Mana ada Me : yg dekat mesej tuh apa sayang ? Him : yelahh . Me : You , I dah berubah ea ? Him : Takde lah Me : abiz td you cakap I dah berubah . apa yg I dah berubah you ? Him : yelahh , semenjak ikmal ada dalam hidup youuu... Me : I dah lupakan Ikmal lah youu . jgn lah cakap camtuu :'( Him : yelahh . takdalah , you dulu manja jekk dengan I tp , sekarang , dah tak . you suka marah2 I . You asyik nak larikan diri dari I . Arituh kite msej , you cakap you sakit tgn lah apalah *Aku nangis tak henti2* Me : You , Sorry buat you camni . I tak tahu kenapa I berubah . i tak dapat nak kawal marah I . Sorry ea you ? Him : okayy .
mal buat suara  sedih . So , aku risau . aku takut dia nangis . dia nangis susah nak berhenti . kene au ngajokkkkkkkkkkk baru dia na berhenikan hujann lebat gilaa vavi dia tuh :P HAHA xD
Me : you , you nagis ea ? Him : Mana ada . Me : Tipuu . Him : Taklah ! Me : you jgn tipuu I lahh . I dah lama kenal you . I tahu suara you nangis macam mana , suara you happy macam mana . Him : Tak lah ! Me : You tipu I mati esok pagi . I tak bangun esok pagi *He started crying . sangat lebatt woo . aku pun susah nak hentikan* Me : You , janganlah nangis . * dia diam and terus nangis . aku banyak kali pujuk . dia diam and menangis . tu je lah* Me : you , kenapa nangis ? Him : You cakap pasal mati Me : Alalalala ~ sorrylah . abis you tipuu I kan ? Him : betullah I tak nangis . Tadi you terus buat I nangis . Me : Sorrylah sayang . mana I tahu . I dengar suara you len macam tadi Him : okayy . Me : Dah , xmoo nangis-2 lagi ! xomeyy-2 ! muahh2 ! kesat air mata tuh ! Him : Japp . Me : Dah ? Him : Dah ! Me : Haaa !!!! baru comel :) dah , I taknak dengar suara nangis tuh lagi . x comeyy . wat suara comel pulak xD Him : Yelahh  
 akhirnya , settle . tapi , aku dengar suara mal tetap macam marah . aku tanya dia
 Me : You marah lagi ke ? Him : Mana ada . Me : Abis suara you macam marah jekk . Him : Memanglah baru lepas nangis . Me : Yelahh .
 lepastuu kitorang diam kejapp . aku start balik perbualan .
Me : You , I buat you macam ni , you tak rasa nak putus ke ? Him : Ikutkan malam ni , i rasa memang na putus . Me : *tersentak air mata dah bertakung* Okay . I tak kesah . I nak you rilekss dulu . Him : You putus ke ? Me : I ikut you . Him : Dahlah , kite lupakan bende ni dulu Me : Yelahh .
kitorang mesra balik .  aku buat lawak . aku nak happy an hati mal balik . akhirnya , aku berjaya buat dia gelak :) aku cerita pasal perangai kucing sewel dekat rumah aku HAHA xD Lepastuh dah cukup 1 jam , termati . Nak tahu mesej nye apa ? kayy , baca ni ;
Selamat malam ayang . gud nite . sorry ganggu ayang malam-2 ni . ayang , mal tengok perangai ayang sekarang dah banyak berubah sejak ikmal muncul dalam hidup ayang . ayang selalu marah-2 mal . dulu ayang manja-2 dengan mal tapi , sekarang dah tak . dulu ayang baik dengan mal , tapi sekarang tak . ayang , mal cakap bende ni ayang jangan marah . mal cakap betul . ayang , berubah lah lagi sekarang . mal tengok ayang sekarang asyik nak larikan diri dari mal jek . arituh mecet , ayang cakap sakit tangan . hmm . dahlah !
okayy , aku sentapp gila baca . mesej ni sampai sepenuhnya lepas habis OTP .

keesokann hari nye (Jumaat)......

aku nampak mal lepak dekat rumah aku nak pergi solat jumaat . dia lepak dengan geng2 abg dia and geng dia . aku dok perhatikan jek dia dari dalam . dia pun ada curi-2 pandang jugak haha xD KANTOI !!!
lepastu lepas solat jumaat , dia text aku , dia cakap "ayang , mal nak gi rumah atok mal dekat pahang . petang nanti mal pergi . esok kot balik" okayy , lepastu aku balas .
dok mesej2 , tetibe aku nampak dia naik motor dengan pejul . au tanya lah dia
Me : Mal nak g mana ? Him : CC . Me : Ohhhhhh .
dia layan aku macam nak taknak jepp . pastuhh dia tetibe marah . aku geram aku cakap ;
Me : Lantak mal lah ! kau pergi ahh sana . tak payah cari aku lagi . aku menyampah dengan kau ! kau suruh aku berubah , tapi , kau layan aku macam nih ! nanti kalau kau jumpa aku balik aku jadi bohsia agaknya ! dah jangan kacau aku lagi ! bye . Him : k. Me : Jangan cari aku lagi . kalau kau cari aku lagi , aku lagi kau bodoh ! and kalau aku terima kau balik aku bodoh ! Him : k.
menyirap gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ! haha... petang tu aku lepak dengan sara kat depan umaa dia . baru aku nak duduk ....
Sara : Huda kau dah putus dengan mal ea ? Me : *tersentak* haah . Kenapa ? mana kau tahu ? Sara : Dekat relationship kau tu dah single Me : ouhh . haha . Sara : Kenapa putus ? Me : haha , entahlah ! aku geram dengan dia >< Sara : hahahaha . nanti couple balik . kau bukan boleh percaya punn . Me : aku pun dah banyak kali putus . aku tak boleh lah lupakan dia  . HAHA xD 
akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........ malam tu kitorang mesej . mal share 3 ringgit dengan aku . takda sapa nak belikan aku topap . aku mintak . hahahahahaha. jahat kan aku ?
Him : ada apa mesej aku ni ? Me : ada ke aku cakap aku nak mesej kau ? hahahahahahahahahahah :P Him : K lahh bye ! Me : sentap-2 ! Him : Bye !
 hahahahahahahahahahahahahahahahahahaha...............................  apa seyhh yg lawak ? sebenarnya aku dah bosan . tapi aku kene abiskan . sikit lagi . lepastuhh aku merepek tah pape . contoh : lalulilolululou . tah apa tah lagi aku main chak-2 ! mal nak makan pun x boleh aku keje merepek jekk . malam tuh dia ada mintak kapel . lepastuh aku bagi alasan nak makan . dah lepas makan tuh , kitorang sambung balik mesej . aku punya tunggu , punya tunggu dia nak cakap pasal couple . lama gila .
Me : Wei , Him : Yep. Me : Rindu Kauu . Him : Rinduu kau jugak . Me : yelahh . Him : Wei , Me : Yep. Him : Sayang kau . Me : Sayang kau jugak . Him : Kapel. Me : :) Him : Yeahhhh ! boleh !!  Me : Suke ? Him : Suka lah ! Me : Yelahh . Him : Kite bodohh . Me : tu lahh ! HAHAHAHAHAHA xD
 betulkan sara cakap ? aku jekk yg ego . aku bosan lah takda mal . haha. dah biasa pagi petang ingat dia , tetibe kene lupekan pulakk . aku paling tak boleh blaa dia cakap "kite bodoh..." haha .

sebenarnya dialog tuh aku ada potong2 and memutar belitkan perkataan . aku pun dah tak  ingat sangat apa yg kitorang cakap :)

k lahh , sampai sini jek . bye and assalammualaikum :D


0 Comment(s)

0 comment[s] | back to top