Saya Pendek ヅ‏


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Farizal Marlias :)

Hye peeps. Assalammualaikum :) see you again . okayy , nak tahu kenapa aku pergi upload gambar orang comel kat atas tu *comel sangat -.- LOL betul cakap aku . farizal memey comel . macam mal . haha . kau nak tahu tak , kalau aku tengok bola kalau farizal yg jadi keeper aku mesti ingat mal . buat aku rindu gilaaaa dekat mal . tak tahu lah kenapa . act , aku tahu kenapa . kenapa ? *jengjengjeng haha xD
mal pernah jadi keeper wakil sekolah and dapat pergi peringkat daerah :) budak2 yg jadi player football SKC , diorang ada citer dekat aku . diorang cakap
They : Eh huda , mal kan main mula2 tak cekap . bapak dia datang terus cakap !
yall , ada aku kesahh ? HAHA xD act , I was very2 proud to him :) I LOVE YOU >< Kjoke haha . sebelum tuh , aku cerita biodata ringkas Farizal Marlias nih japp
Name : Mohammad Farizal bin Marlias. Date of Birth :  29 Jun 1986. Position : Goalkeeper. Shit Number : 1. Height : 1.78m. Weight : 67kg. Current club : Perlis. National caps : 9. Goals : 0
ni pun aku rembat kat google . aku usaha untuk mendapatkan maklumat ni . usaha tangga kejayaan :) hari ahad 9.12.1012 aku ada cerita menarik . memang funny gilaaa .
fisrt , malam tu tengok bola . tetiba aku text mal . aku cakap eak mula2 ? lupalah -.-' aku cakap jek lah apa yg aku ingat ;
Me : Sayang ! Farizal cekap . Him : a'a. Me : Dahlah cekap , cmel pulak tuh . muah2 ! Him : Kenee2 ! Farizal ckp. Me : tipuu jek farizal cakap . dia tgh men bola -.- Him : dia call mal tadi. Me : tipuu jekk. Him : Nak gurau pun xleyy . Me : Alololo~~ yelah sayang LOL Him : hehe.. Me : seronok sangat tengok bola , balas mesej pun lambat. Him : Memey arhh. Me : Klahh , g tengok bola dulu . Bye sayang muah2 ! Him : Yelahh . kenee2 . Farizal ckp.
 kelakar seyhh mal ni ! lepastu kan kan kan
Me : Sayang ! Farizal comellah :) macam you . Him : Tak ! Me : Ye ! Him : Tak ! Me : Ye ! Him: Tak! Me: Wekk byeeee Him: yelah2 ! Me : you samakan , cekapp and comel macam dia ? Him: A'a. Me: hehe. Him: Farizal warna kulit dia macam I kan ? Me: A'a.. Itam maniss :) Him: Mana ada itam ! Me: Ada,,, Him: Tak! Me: tapi you takdelah hitam mcm farizal :D Him: Memey arhhh . Me: youu , nak tahu tak ? Him: Nak3!! Me: Kalau I tengok Farizal main kan mesti I ingat you. nanti I rindu you. Him: Kenapa ? Me: Sebab you pernah jadi keeper mcm farizal . cekapp plak tu. Him:Hehehe.. yelahh .
 act , aku pun tak tahu betul ke tak perbualan tu . aku ni dah macam nenek 9999999999 tahun LOL :P baru berapa hari, tak ingat ! hm , klahh , aku nak berhentikan menaip sampai sini . aku nak OTP dengan KEDING LOL ! haha xD aku tahu hubungan aku tak sesweet akak lambert . wawawawawa :P tapi kan , aku ada ingat ayat member2 aku . diorang cakap "Sweet gilaaa doh kau dengan mal. aku nak jugak macam korang macam mana kau boleh jadi sweet couple. cuba ajar aku" heyy , come on lah guys ! tanya mal . mal yg buat semua nih . tapi dia tu kadang2 bangang jugak ! Sorry :* haha . satu lagi member aku cerita adik dia ada cakap ngan dia cenggini "Aku teringin sangat nak jadi sweet couple macam huda dengan mal." memang aku gelakkkk gilaaaaa doh dengar dia cerita ! kecik lagi dah pandai nak bercintan cintun . ahh , sama jaaa ngan aku :) aku dah biasa ada kawan tiap2 hari . tak boleh nak lepaskan mal and aku tak boleh nak lupakan mal ! haha. jiwang pulakk .
weyy , mal tak leyy call aku . kedit diaa kene tarik ! siaakkk ahh maxis ! mcm cipunnn :P nak nangis Kbyeeee Assalammulaikum :'(


0 Comment(s)

0 comment[s] | back to top