Saya Pendek ヅ‏


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

A Simple gift for Me :)
Holla2 and assalammualaikum world :) Good Night . mesti ramai dah tido . so , aku bebel sorang2 lah ni ? adushhh   ! *Krik krik . Kayy2 . see the statement A Simple gift for Me :) simple tu lebih kurang mudah , ringkas lah . gift tuu hadiah k hadiah ! maknanye hadiah ringkas untuk saya :) untuk aku daripada siapakah ? jengjengjeng okayy , kau orang mesti dah tahu . of course lah dari budak keding tu AKMAL k AKMAL . parden ? AKMAL !!! haha xD walaupun ringkas . tapi mahal k . aku hargai . aku sayang gilaa . aku memang hargai gilaaa apayg dia bagi kat aku . kalau hadiah tu hilang aku mesti melalak like orang gilaaa . macam tak senang duduk kalau hadiah dia bagi hilang . salah satu sebabnya takut mal marah pastu takut dia cakap aku tak hargai apa yg dia bagi .

aku pernah hilang cincin dia bagi dekat aku . cincin tu lambang naruto . okayy , ni cerita nanti lah . aku pernah bagi dia hadiah tak ? okayy , aku bukan nak nunjuk . aku just nak cerita jekk . setahu aku first hadiah aku bagi kat dia cincin kott . ehh , entahlah . kalau aku ingat nanti aku buat correction :)  kedua adalah jam tangan . jam nike . takda gambar sorry -.-takkan aku nak mintak balik bulak :3 okayy , lepastu apa tah . patung moshimaru . Comel jek patung tu . aku ngan mal bagi nama dia Boboy :) dia anak kedua kami . wakakaka . berangan seyy . idakk lahh . agaknya relay kitorang dah boring apa salahnya wujudkan orang ketiga dan keempat . tapi yg penting bukan manusia ! aku benci kalau manusia jadi orangg lebih dari dua . mengacau hubungan org jek . kalau rasa diri tu dah bagus sangat nak judge2 org baik pikir 100 ke 1000 kali kau bagus ke tidak . *sorryy kasar bahasa lepastuh apa eak ? aku lupa aku bg apa kat dia . yg aku ingat dia bagi hadiah kat akuu .

its mean i'm very2 love to him . haha :D aku sangat2 hargai jasa2 dia kat aku . ada ke jasa ? ehh ada . exp , dulu perangai aku mcam jantan k jantan . sejak dia ada dalam hidup aku aku berubah sikit jadi perempuan . tapi , ganas tu tetap ada dalam diri aku . aku takkan buang sikap ganas aku ni :) kalau org nak buli aku aku keluarkan ganas aku ni . apa org cakap ?  "kecik2 cili api" haha . k , k malas nak mengarut banyak2 ni . okayy , aku ada satu lagi nak cerita . kau tahu tak ? *tak tahu . hmmm k .  mal sekarang dah berubah woii :'( aku suka perangai tak matang dia yg dulu . dia sekarang dah matang . perangai dia berubah gilaaa . aku sedih sangat dengan mal yg sekarang . aku nak mal yg dulu . kitorang dari prtghn couple asyik gaduh jek . tiap2 hari gaduh . kalau tak gaduh tak sah . orang kata couple yg asyik gaduh ni sweet . haha . memang sweet . time mal pujuk aku wahh abah caiirrrrr weyy :') k lahh . aku banyak lagi nak cerita ni . nak tengok hadiah mal ? k silakann
-
-

-
-



-
-
-
-




ni adalah cincin . korang nampak tak lambang adidas ? cincin yg aku bagi dekat mal sama dengan cincin yg mal bagi dekat aku . ehh , maaf ! act , ni cincin yg aku bagi dekat mal . macam mana boleh ada dekat aku ? cerita nye cenggini . aku tukar phone dengan mal mase tu . lepastuh dekat phone mal , mal ada gantung cincin and bulu2 dekat phone dia . satu pagi tu aku bangun tidoqq . tetibe mak aku amik handphone tu nak amik sim aku . mak aku nak amik sim aku sebab aku gaduh ngan cikgu . lupakan kbyee :)  aku rentap handphone tu . tetibe putus . ehh , sebelum aku terlupa ada angry bird sekali tergantung . lagi satu , sim yg mak aku amik sim mal . sim aku dekat mal . tapi dah pulangkan .

cincin yg mal bagi aku hilang :( nak tahu acanaaaa boleh hilang ? kejapp ehh . tengok gambar ni dulu



See ? gelang tu comel jekkan ? ni adalah hadiah pertama yg mal bagi dekat aku . lepas berapa hari couple dia kasi aku. kononnye hadiah hari jadi . padahal bufday aku dah  lepas dua bulan masa tu . macam mana mal bagi ? masi ni darjah 5 . kelas darjah 5 memang kene naik tangga . agak pundek sikit ahh . penatt woii naik tangga . haha . 2 tingkat jek kott .  k serious . mase tu nak balik . aku dekat tangga lagi . mal dekat sangkar burung . mal tunggu aku . mal angkat gelang ni and jerit kat aku , "Nak tak ?????" Aku pun cakaplah nak . dia baling . pengkor . sekali kawan aku wawa pergi kejorr . dia dapat . aku cakap lah "Mal bagi aku gilaa . sedap jek kau nak . mintak ahh pakwe kau kalau nak!" haha . ganas k ganas -.- salah satu fakta mal bagi gelang ni dekat aku sebab dah kecik . dah tak muat . sekeding-keding dia lengan dia besar weyy . lagi besar dari aku yg gemokk ni . tak caya gilaa . lagi xleyy cayaa dia lagi berat dari aku yg gemok ni . pelik k pelik -.-' okayy , gelang ni pernah hilang . tapi alhamdulillah . abang aku jumpa . tapi dia buat hartaa . aku amik ah . abang aku ngaku dia punye . aku cakap ahh aku punye . dia bagi alasan yg dia yg jumpa gelang ni . banyakk ahh . lepastu pernah hilang lagi . naseb baik jumpa dekat dalam seluar jeans aku :) alhamdulillah . ada lagi .


 Budakk skema :) tapi comel gilaaa nak pecah biji mata AKU tengok bukan kau orang :P


chakk ! si botak yg comel ! aku suka gambar ni . mata dia besar :) bulatt sangat . sorry lah tak jelas . aku nak scane tp , ink printer aka aku dah K.O sorry k sorry -.- gambar ni dia bagi aku masa darjah 5 jugak . tapi gambar dia yg skema tu baru lagi dia bagi . skema gilaaa . tp  , comell :) masa dia bagi dua gambar yg comel yg botak ni , masa tu dahnak raya 2011 kott . dia pass dekat member aku nama yasmin . yasmin pass ah kat aku . dia ingat kad raya . rupanya gambar . kalau aku tak tunjuk gambar ni kat dia sampai mati dia ingat tu kad raya LOL . yasmin pernah minat dekat mal . dia terus terang sendiri kat aku . tapi aku tak gaduh pun . macam bebudak jek gaduh pasal laki -.- kalau dia nak sangat mal nah ambik ! ramai laki kat luar yg hensem2 tu . tapi , dia tahu perasaan aku  dia tak pernah nak rampas mal dari aku walaupun aku kadang2 jelous bila dia asyik rapat dgn mal . mujur mal tak suka dia. mal kata dia gedik . haha . jahat k jahat :3 okayy ada lagi


Heyy , nama dia BOY parden ? BOY k BOY -.- dia anak pertama acecehh . sebab apa ? ehh , sat . aku ada anak ni bukan nak latih jadi mama kayy . aku nak anggap boy ni sebagai anak lah kononnya aku taknak aku bencik dia . aku taknak bosan tengok dia . dia pun comel . ni hadiah ke barap tahh -.- yg penting aku ingat hadiah bufday aku 2012 . tapi dia bagi masa tu bulan 5 . padahal dah lepas 3 bulan bufday aku. tapi  aku terima . boy ni murah jekk 15 ringgit . tapi aku tak kesah harge . yg penting comel and bende ni datang dari mal dan bukan orang lain kecuali family aku :) aku pernah biarkan boy kotor bape bulan tah . first2 aku gelooo boy ni anak mal kitorang tak bagi lagi nama boy . boy tak wujud lagi . kitorang panggil dia patung . dia pun dah boleh terima . aku ada bagi jugak patung kat dia . nama dia boboy . mule2 dia taknak , tapi aku cakap aku nak buat anak kedua , sampai sekarang dia jaga boboy . dia kata tiap2 malam dia pelokk boboy . eeee tak malu plok anak patung . haha . aku pun adoo ahh . boy ni kecik ahh . susah nak pelok . idung dia ni dahlah mancung . kalau kene kat perut aku esok pag bangun tido mesti senak gila apa lahh . sebenarnya banyak lagi cerita pasal boy ni . ada masa aku cerita satu persatu kenangan aku dengan hadiah mal ni . ad lagi




Jam Ice . cantik jam ni . colour dia pun cantik . HIJAU k HIJAU parden ? HIJAU !! aku pun suka warna hijau . bukan semua colour hijau lah . tapi hijau ni aku suka . smart warna dia . mal beli jam ni dekat pasar malam jek . tapi mahal . hehe . apepun aku takkesah . janji barang tu daripada mal okayy ;) aku nak kasi dia jam mcm ni jugak. tapi , dia cakap dia taknak . dia dah ada jam  yg aku bagi dia tahun lepas . selamat elok lagi jamnye . huh -.- dia kata dia takut dia tak reti jaga barang mahal . acecehh . sama dengan aku ahh . HAHA :D  haa ! aku letak jam ni dekat bawah bantal busuk aku . aku tak simpan dekat tempat biasa aku simpan jam . aku sayang gilaaa jam ni . aku takut jam ni hilang . BANTAL BUSUK ? LOL. ada Lagi
ni tali ke reben ? erkkk -.-' aku pun tak tahu . aku panggil tali jek lah . okayy , tali ni aku ngan mal pasang dekat boy . tali ni sebenarnya akak mal punya . tapi , akak dia dah kasi mal . dia amik dia letak kat boy . senang ahh nak bawak pergi mana2 . haha . mal suka gantung tali ni dekat leher dia masa kat sekolah lepastu dia bawak boy merayap . macam budak2 . tapi , comel jek dia buat camtu . haha :D

hmm .. kau orang nak tengok tak simkad aku patah ? nak ? okayy tengok ni !
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
jengjengjeng
-
-
-
-
-
-

haha . ganas kan aku . kau tahu tak kenapa aku patahkan simkad aku ? tak tahu kan . okayy , aku bagitahu .  mula2 aku marah mal . sebab apa eak ? lupalah -.-' lepastu aku dah maafkan dia . aku cakap dengan mal
Me : you ubahlahh perangai . pleaseee . jangan lah asyik nak buat I marah , Merajuk , maki2 you lagi . pleasee lahh . tolonglah ubah perangai ! Him : Insyaallah I cuba
masa tu malam k malam . esoknya dia buat perangai lagi. aku sedih gilaa . aku dah maafkan dia , dia tetap buat aku marah . aku geramm sangat taknak dia kacau aku aku terus patahkan sim . okayy , paling tak leyy blaa bile masa tah aku putus dengan dia . aku pinjam fone abg aku aku text dia . dia cakap ;
Him: Sayang,,, Me : Ye sayang . Him : Couple ? Me : Bile mase kite putus ? HAhahahahahhaha ! Him : Eleee . saje kan nak kene kan orang :p Me: meymey arhh
 haha . kene pun dia . haha . keyy lah sampai sini jekk . bye and assalammualaikum . sat2 , takde papelah . kbyeee :)


0 Comment(s)

0 comment[s] | back to top