Saya Pendek ヅ‏


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Sedih Dahulu gembira kemudian :(:
Hello peeps. Assalammualaikum :) lama dah tak update blog . haha :) lama ke ? idakk lah -.- kay2 ! first aku nak cerita hari jumaat haritu mal balik hostel . tawu tak hostel tu ape ? hostel tu asrama . tawu tak asrama tu ape ? kalau tak tawu jugak aku anggap korang bebal :D  kjoke >< okayy , sebelum hari jumaat tu hari khamis kan ? okayy , first kitorang dah buat perancangan hari khamis malam jumaat tu nak call 2 jam . petang tu mmg kitorang tak contact . mal sibuk dgn bola dia aku sibuk dgn online .

lepas maghrib hari khamis tu aku gaduh dgn abg aku . aku nangis . haha :D gaduh pasal nak online . abg aku tu dah lepas main netbok main lappy pastu main netbok lagi . aku nak online dia sibuk nak online kat situ . last2 aku mangalah . mulut abg aku tu macam ape . aku geram aku amik baju aku aku kemas masuk dalam beg . bukan nak lari rumah kemas2 untuk nak balik hostel nnti :) hehe . tak nyaboo2 mak aku kata . haha :D banyak gilaa baju kurung yg dah kecik . akk aku lipat masuk dalam beg plastik nak bagi niece aku . haha . lepastu aku nak charge fone .
Me : you , I nak charge fone ea sayang ? I nak matikan tawuuu .
Him : Jangan matikan fone . 
Me : Okayy sayang ! :)
 aku tak matikan . aku charge aku syokk kemas . dah siap kemas baju tu aku check fone aku . abg aku pergi tutup charger fone aku . fone aku pun terjatuh n termati . aku dah risau . aku on kan balik and ada 2 missed call dari mal pastu ada 2 mecet dari mal . first mesej mal tulis ni .
huda , on kan lah fone 
tak silap aku lah  aku lupa ahh . aku tak save pun mesej dia . haha . second mesej ni buat aku sentap gilaaa
Woi! jangan matikan fone lah ! dah malam ni kol1 jam jerk ! *Nombor topap*
 dia ada bagi topap kat aku 3 ringgit . perghh sentap gilaaa . lepastu aku cepat2 balas aku cakap
Me : Sayang , i tak matikan fone pun tadi . I tgh kemas baju. abg I tutup charger I lepastu fone terjatuh and termati . Sayang sorry sayang !
Him : Pukul 11 !
Me : sayang , pukul 10 lah !
Him : 11!!!
Me : Ala , Yelahh :(
 pukul2 tu time nak call . nak call dari pukul 10 untill 11 . abis dah gaduh . lepastu mal ada bagi mesej kat aku
Him : Sape suruh matikan fone !
Me : I tak matikan pun kan !
Him : Hem!
Me : Dahlah i nak online tak payah kacau I . malam ni tak payah call terus ! bye !
Him : Bye !
lepastu apatah lagi . aku pun tak ingat . enthenn , tgh syok2 online tetibe aku nangis . aku tweet macam2 kat twitter :( dalam pukul dah nak pukul 11 aku call mal . konon nak mintak maaf tapi kasar2 dgn mal . aku pun lupa perbualan aku dgn dia . haha :D dah cukup satu jam fone pun termati . haa , sebelum fone termati mal ada cakap .
Him : Sim I ni pakai IC sapa ?
Me : IC I lah ! *tengking*
Him : Bufday you berapa hari bulan ? 
Me : *diam* Tarikh pun tak ingat *cakap dalam hati*
Him : You!! berapa hari bulan ?
Me : Bufday I pun tak ingat ! Anniversary kite pun you tak ingat . tu pun I kene ingatkan ! apatah yg ingat !
perghh air mata aku keluar bila dia tanya bufday aku . sedih gilaaa . ;'( fone termati lepastu . and mal bagi mesej dia kata
berapa hari bulan ?
 tapi , aku tak balas . menyirapp . aku online balik . dia hantar lagi .
uda!
aku tetap tak balas jugak . hehe :) lepastu aku terus hantar text panjang2 ! nak tawu ?k japp
sayang ! assalammualaikum . hurm , sayang I mintak maaf kasar2 dgn sayang td . sorry tak balas text sayang . yelah , I geram , sayang tak ingat pun bufday I . anniversary kite pun sayang tak ingat . tupun I kene ingatkan . I bengang sangat . I sedih sangat ! dahlah esok sayang nak balik hostel pastu kite boleh gaduh kan malam ni . I tak puas hati dgn you sbb you tak kasi call 2 jam .I sedih sangat ! I tak sangka pulak time camni kite boleh gaduh . kite dah lah dah lame tak gaduh camni . kenapa malam ni sayang ? sokayy lah sayang dah takdir ! tadi pun I call you sebab I mengalah . tapi , I kasar2 dgn you sbb tak puas hati . hurmm :( ni ade lagi . I nak pesan belajar sungguh2 ! kat sana nanti jgn pikirkan I sangat .pentingkan pelajaran dari I . I taknak you sedih2 lagi . I nak you kat sana epy2 jepp dpt kawan baru . sayang , sayang ingat tak lagu ni "apa pun yg terjadi ku kan selalu ada untukmu . jgnlah kau bersedih cause everythings gonna be okay!" igtkan ? sayang pikir I senang je nak lupakan you ? idak lah ! walaupun I cakap I benci you tapi I masih sayangkan you . masih bertambah sayang tawu tak ! k lahh sayang ! esok kalo bole mecet kite mecet . bye sayang ! assalammualaikum :(
 haaa ~~ panjang kan ? haha :D tawu tak lagu apa tu ? lagu Ya Sudahlah-Bondan :) masa first2 tahun lepas aku suka nyanyikan lagu tu kat mal . mal pun suka sangat lagu tu . tapi sekarang dia dah tak minat . aku masih minat lagi kat lagu tu :) 

enthen , hari jumatt pagi mal text aku . tapi aku tidur . aku bangun jek tgok simkad tak masuk . cepat2 aku off fone and on kan balik . sekali 3 ke 4 mal bagi mecet . Ya Allah ! ada satu mecet tu ,
sayang , I nak matikan fone dulu . Bye sayang ! Mal sayang Huda sangat2 ! Muahh2 !
dalam fikiran aku macam2 ada . mal dah balik hostel ke ? ke mal charge fone ? aku dah tak tawu nak buat ape , aku text akak dia .
Me : Assalammualaikum kak !
His Sister : Waalaikumsalm . 
 Me : Mal kat mana eak kak ? dia off fone lah kak . 
His sister : Ohh . Mal ondway balik hostel .
aku terus melalak . yelah , semalam gaduh . cakap bye pun tak . memag allah jek yg tawu sedih aku ni :( aku bosan aku hantar banyak gilaa mesej kat mal . nasib lah dia nak baca . dalam 30 kott . haha :D

enthen , hari sabtu lepas maghrib ingatkan nak kemas tingkat buku. tapi nak hilangkan sedih aku text akak dia lagi . kalau text ngan akak dia aku selalu senyum sorang2 macam kerang busuk :/ haha :D
Me : Assalammualaikum kak :)
His Sister : Waalaikumsalam ^_^
Me : Ganggu ke ?
His Sister : Taklah .
Me : Hehe . Sajeje kacau akak . bosangggg !
His sister : Dah agak dah .
Me : hehe :)
lepastu apatah aku lupa enthenn tetibe akak dia cakap .
His Sister : Tawu tak mal balik esok ?
Me : Yeke ?
His Sister : Ye..
Me : Alhamdulillah ! eee~~ sukenye ! haha :D taklah bengkak mata lagi :D
His siter : Nangis ea ?
Me : Haha . hihi . hehe . erm , tak lah keluar air mata jekk .
His sister : eleehh . nak gitawu mal lah !
Me : jangan nanti mal marah ! mal tu dahlah garang .
His sister : Nape ? Takut ke ?
Haha . time tu ! happy jek ! lepastu aku text mal . hehe :) kitorang dok gossip pasal mal haha . aku gitawu akak dia yg mal selalu nangis sbb aku . haha .

and , harini hari jumaat . aku bgun tido pagi tadi aku rasa taksabar gilaa nak tunggu mal balik . pukul 12.30 aku nak tidoo balik . tetibe mal mecet .and he was said he went home :) alhamdulillah ! setengah jam jep abah dia drive dah sampai rumah . betapa laju nye . haha . lalu shortcut emanglah -.- alhamdulillah sangat2 ! mmg bersyukur gilaa . tadi aku mesej dia kejap jek sbb kedit aku dahnak habis . bertubi-tubi soalan aku bagi kat dia .

hurm , ape pun rabu ni start sekolah . so ,selasa mal dah balik hostel balik . aku pun sama . rasanya mal balik hostel petang . aku pagi pergi daftar tghhari balik . petang daftar asrama pulak . hehe :)

okayy , aku nak kongsi satu gambar jek ngan korang . aku sayang gilaa gambar ni . mal comel sangat masa ni :)
memang melting gilaa ahh aku tengok gambar ni . I hope our relationship will last untill married and will get son and daughter and die and we can see again at jannah insyaallah :) kalau korang nak tahu , pada 9/4/2013 anniversary 2year aku dgn mal insyaallah kalau kekal :) hurm , maybe ni last entry aku kott sebelum aku balik hostel . nanti kalau balik kampung kalau ada masa aku update lagi .

k english broken xD k lahh bye ! assalammualaikum :)


0 Comment(s)

0 comment[s] | back to top